We zijn weer begonnen!

door: Het bestuur

En dat moet gevierd worden met een drankje!

De afgelopen 1,5 jaar zijn voor de teamsporten in het algemeen niet florissant geweest. De coronaperiode heeft voor iedereen een gat geslagen in zijn dagelijkse routine, sociale contacten, bezigheden, conditie…. Maar nu gaan we weer los!

Ook bij onze korfbalvereniging is het een kwestie geweest van aanpakken. Improviseren, organiseren, delegeren en weer door. Gelukkig is de competitie gestart en gaan we alweer redelijk ons normale gangetje.

En wat hebben we jullie gemist! Spelers, supporters, vrijwilligers, alles is weer losgebarsten in alle hevigheid en vooral plezier.

Omdat we ontzettend blij zijn met jullie allemaal, nodigen wij u heel graag uit om samen tijdens en na de thuiswedstrijd van ons eerste team op zaterdag 18 september a.s. een glas te drinken. Op de start van het seizoen en op elkaar!

Thuiswedstrijden zaterdag 18 september:

13.30    Apollo A1            –              Sporting West A1

15.00     Apollo 2               –            Groen Geel 4

16.30     Apollo 1               –             Die Haghe 1

Wij bieden u twee consumpties en een snack aan. Overige consumpties zijn voor eigen rekening.

Kom kijken en proosten!

Piet, Gerard, Arthur, Fred, Ciska, Maico en Koen