VRIENDEN VAN APOLLO

Vrienden van Apollo richt zich op het inzamelen van geld voor renovatie voor het clubhuis. Je kunt hierbij denken aan het schilderen van de serre, elektriciteit nalopen, zonnepanelen aanschaffen etc.

Waar sparen de vrienden voor?

Het doel voor deze periode is een aanschaf van zonnepanelen. Help mee! Steun Apollo om de hoge energiekosten te drukken en word ‘vriend van Apollo’.

Wat betaal je als vriend?

Jaarlijks kun je al voor 20 euro meedoen, meer mag ook. Als je wilt word je op het ‘Vrienden van Apollo’ bord in de kantine vermeld. Je kunt meedoen zolang je wilt.

Hoe word je vriend?

Maak je donatie van minimaal 20 euro over naar rekeningnummer NL92RBRB 0706 5159 19 voor Stichting Vrienden van Korfbalvereniging Apollo. Geef aan welke naam op het kantine bord vermeld mag worden.

Hoe blijf je vriend?

Jaarlijks ontvang je automatisch een factuur.