Technische Zakencommissie

Contactpersoon i/h Apollo bestuur

Fred Vermue
06 – 51 27 06 07

Technische commissie oftewel technische zaken zorgt binnen Apollo voor de indeling van teams en spelers. Door het trainingsniveau te bewaken en actief te ondersteunen of ondersteuning te bieden probeert deze commissie om alle competitie spelende leden naar een hoger niveau te brengen. Clinics, trainerscursusen en vergaderingen met trainers erbij moeten ertoe bijdragen om dit allemaal te realiseren. Ook zorgen zij er in overleg voor dat de teamindelingen worden gemaakt.

Technische zaken werkt veelal achter de schermen. Mocht u daarom vragen hebben of iets willen weten, spreek ons aan op het veld of neem contact op.

Documenten

Het Korfballeerplan is een handige richtlijn voor de trainers / coaches.
Het 1001 Korfbaloefeningen is een handige richtlijn voor de trainers / coaches.
Zo ook het BOK of KT2 document voor die die wellicht iets na willen slaan.

Trainingen

Hulp nodig bij het maken van een training, spreek een selectie trainer of iemand van de TZ aan of wellicht dat onderstaande links hulp bieden?
Nederlandse Korfbal Trainers Vereniging
Korfbal oefeningen