Start van de competitie staat voor de deur.

door: Het bestuur

Na bijna een jaar van geen korfbal in competitieverband start aankomend weekend de competitie.
De selectie en de A1 spelen hun eerste wedstrijd buiten de Vork de rest van de teams spelen op ons eigen thuiscomplex.

In een jaar waar de competitie heeft stilgelegen en het sporten überhaupt onder vele regels is gebeurd, heeft Apollo zijn best gedaan om hun leden zoveel als mogelijk te betrekken bij de club.

Vooral voor de jeugdspelers is er middels allerlei trainingen, clinics en activiteiten voor vertier op het veld gezorgd.

Veel energie is er gestoken in de protocollen en de aanpassingen aan het veld en de kantine zodat we konden en kunnen sporten volgens de juiste regels van het RIVM.
Houd rekening met de huidige regels zoals vermeld op onze website!

Namens het bestuur willen wij iedereen bedanken die tijdens dit bijzondere jaar op welke manier dan ook geholpen heeft bij alle (extra) activiteiten en taken.

Wij wensen iedereen een fijne en sportieve start van het nieuwe seizoen.

Tot op het veld,

Namens het bestuur van Korfbalvereniging Apollo,

Piet Doedens, Gerard Uijen, Inge Nieuwendijk, Arthur Berkhout, Ciska Lauffer, Fred Vermue en Koen Montijn