Resultaat: Enquête jeugdcompetitie

door: Technische Commissie

Het KNKV heeft aan de clubs gevraagd of zij deel willen nemen aan een jeugdcompetitie op zaterdag 12, 19 en 26 juni 2021.

Naar aanleiding van het verzoek van het KNKV hebben wij afgelopen weekend een enquête opgezet met als doel om de animo onder de jeugdleden, ouders en verzorgers te peilen. Het resultaat geeft aan dat 65% van de jeugdleden, ouders en verzorgers positief gestemd zijn in het starten van de competitie voor de zomer. In aantallen uitgedrukt, houdt dat in dat minimaal 3 van de 10 jeugdspelers niet aanwezig zullen zijn bij de wedstrijden. Dit houdt in dat wij geen volwaardige teams kunnen opstellen voor de jeugdcompetitie.

Gezien het bovenstaande resultaat heeft KV Apollo besloten om niet deel te nemen aan de jeugdcompetitie.

Dit houdt dat, de eerder gecommuniceerde, selectietrainingen in stand worden gehouden. Vanaf 1 juni 2021 trainen de jeugdspelers in de nieuwe samenstellingen. De laatste training van dit seizoen is op donderdag 17 juni 2021. Gedurende de selectietrainingen vindt er tussentijds op zaterdag 12 juni 2021 nog een jeugdactiviteit plaatst in samenwerking met de kampcommissie ter afsluiting van het seizoen.

Nadat de selectietrainingen zijn afgelopen, worden de definitieve teams, in overleg met de trainers en coaches, samengesteld en gepubliceerd op de website en facebook.

Mocht u vragen hebben, kunt u contact opnemen met ons.

Met sportieve groet,

Technische Commissie