Opfrismoment m.b.t. de corona regels bij het sportcomplex

door: Koen Montijn & Ciska Lauffer

De start van het nieuwe seizoen staat voor de deur, dus nog even de aandacht voor onderstaande opmerkingen!

Nog even de belangrijkste Corona maatregelen voor het korfbalseizoen op een rij:

• Trainen en spelen van wedstrijden: alle korfballers mogen volledig trainen én wedstrijden spelen tegen teams van andere verenigingen.
  • Publiek: het is toegestaan publiek toe te laten op de accommodatie. Er geldt geen maximumaantal personen, uitgangspunt is dat er 1,5 meter afstand gehouden wordt.
  • Sportkantines zijn gelijk getrokken met reguliere horeca. De volgende maatregelen zijn van toepassing: er geldt geen maximumaantal personen, uitgangspunt is dat er 1,5 meter afstand gehouden wordt. Reserveren is niet nodig, maar triage (gezondheidscheck) en placering blijven wel van kracht. Dus  nuttig je consumptie zittend!

Het dringende verzoek blijft staan:

• Bij klachten, blijf thuis en laat je indien van toepassing direct testen
  • Blijf de gehele periode in quarantaine indien van toepassing
  • Als je positief getest bent en in de afgelopen 5 dagen met je team hebt getraind of een (oefen)wedstrijd hebt gespeeld, meldt dit dan aan de trainer en deze aan de coördinator
  • Indien u of uw kind in quarantaine zit kom absoluut niet op ons terrein
  • In geval van vragen richt je tot de Corona coördinatoren (Koen Montijn of Ciska Lauffer)