Kantinecommissie

Wie zitten er in de Kantinecommissie

Voorzitter:

Vacature

niemanjudith@gmail.com

Leden:

• Anneloes Dreumer
  • Marita Cramer
  • Petra de Groot

Contactpersoon i/h Apollo bestuur
Arthur Berkhout
06 – 55 11 84 38

De kantine commissie verzorgt alles in en om de kantine, uiteraard met diverse helpende handjes zoals bijvoorbeeld de schoonmaakploeg die op hun beurt elke week een ander team uitnodigen ze te komen helpen. de kantine diensten worden ook door deze commissie verdeeld en we verwachten van ieder lid en/of oudens/verzorgers dat zij op tijd aan deze vrijwillige verplichting beginnen.

Hieronder het huisregelement kantine en kleedkamers.

De regels die hieronder vermeld worden spreken voor zich, een ieder behoord zich hier aan te houden en hopelijk gebeurt dit al. De KC is van mening deze punten nog even onder de aandacht te brengen, omdat er nog vaak genoeg niet aan deze regels gehouden word. Daarom plaatsen we ze nu in het krantje, site en hangen het op in de kantine, zodat we een ieder die zich niet hier aan houd, hier op aan kunnen spreken. De laatste 2 punten hangen we ook op in de kleedkamers.

De kantine is opgeknapt en er is nieuw meubilair, dit moet voorlopig weer heel lang mee, dus doe er zuinig mee, er zijn vele uren arbeid in gestoken, en het heeft veel geld gekost.

Huisregelement kantine en kleedkamers
  • Roken is in het gehele gebouw verboden;
  • Er wordt geen alcohol geschonken aan jongeren onder de 18 jaar;
  • Er mogen geen onbevoegden achter de bar (m.u.v. KC leden, degene met kantinedienst en bestuursleden);
  • Tassen alleen in het tassenhok of boven op de kapstok;
  • Niet op de tafels zitten;
  • Niet met je schoenen op de tafels of stoelen;
  • Niets op de deuren plakken, alleen op de ramen van de serre en de publicatieborden;
  • Scheidsrechters dienen op een nette manier ontvangen te worden en worden doorverwezen naar de desbetreffende coach/aanvoerder;
  • Bij gebruik van de kantine, anders dan de openingstijden, moet men dit vastleggen bij de KC;
  • Openstaande bonnentjes dienen binnen een maand te worden betaald;
  • Het moedwillig kapot maken van eigendommen van de vereniging worden bij u in rekening gebracht;
  • Kleedkamers dienen na ieder gebruik aangeveegd en schoon achter gelaten te worden;
  • Laatst trainende of spelende ploeg sluit materiaalhok en kleedkamer af en zorgt dat deze schoon achtergelaten wordt. Vervolgens draagt men de sleutel over aan de kantinedienst;
  • Bij aspiranten en pupillen is dit de taak van de coach/trainer.

Op de Dinsdagavond kan de kas met sleutels worden opgehaald en weer terug worden gebracht bij Fam. Grifhorst, zie adres bij de kantine, de donderdag kan de kas daar gehaald worden maar dient teruggebracht bij Gerard Uijen, zie adres bij de kantine. In het weekend word de kas en sleutels zowel gehaald en teruggebracht bij Gerard Uijen.

Tijdens je dienst heb je recht op twee consumpties. Met het indelen van de kantinediensten is rekening gehouden met het feit dat tenminste één ervaren persoon dienst heeft. Dit om de andere (niet-ervaren) persoon te kunnen sturen. Het is daarom van belang altijd te ruilen met een gelijkwaardige vervanger! Bij verhindering graag zelf ruilen met een gelijkwaardige vervanger. Geef wijzigingen altijd door aan Anneloes Dreumer,  adreumer@ziggo.nl i.v.m. wijziging aanvangstijden, afgelastingen enz. Voor meer inlichtingen of vragen kun je ook bij Anneloes terecht.

Instructies voor de kantinediensten hangen in de keuken.