KANGOEROE KLUP

Rene Bockweg
06 – 51 10 85 79

kangoeroeklup@kvapollo.nl

Wat is de Kangoeroe Klup?

Samen spelen, ontmoeten, sporten en vriendjes maken. De Kangoeroe Klup is een bewegingsvorm met een knipoog naar korfbal voor kinderen in de leeftijd van 3 tot en met 6 jaar. Aan deze trainingen zijn geen kosten verbonden.

Wanneer is de Kangoeroe Klup?

Tijdens het veld- en zaalseizoen wordt er door korfbalvereniging Apollo een Kangoeroe Klup training georganiseerd. De datums voor de trainingen tijdens het veld- en zaalseizoen staan in het blok hiernaast. De trainingen in de zaal worden bepaald zodra het wedstrijdprogramma voor in de zaal bekend is.

Waar is de Kangoeroe Klup?

De trainingen voor de Kangoeroes worden gehouden op sportpark de Vork in Heerhugowaard. In de winterperiode houden we de Kangoeroe Klup trainingen in sporthal de Deimoshal in Heerhugowaard. Inschrijven is niet nodig, kom gezellig langs.

KangoeroeKlup seizoen 2021/2022

Wilt u meer informatie ontvangen, of op de hoogte blijven voor de KangoeroeKlup trainingen seizoen 2020/2021?
Stuur ons een mail op: kangoeroeklup@kvapollo.nl