Jubilarissen en nieuwe ereleden op nieuwjaarsreceptie 2023!

door: Het bestuur

Afgelopen vrijdag 6 januari 2023 werd na twee corona jaren weer de nieuwjaarsreceptie georganiseerd. Tijdens de receptie zijn enkele jubilarissen in het zonnetje gezet.

Corry Lampers is 50 jaar lid van Apollo en nog steeds is ze regelmatig te vinden langs de lijn bij het 1e en bij haar kleindochter Demi.

Marcel Wildenburg en Dominique Zijp – van Helvoirt zijn beide 25 jaar lid van Apollo en ook deze twee leden vinden wij iedere week op de club.

Naast de jubilarissen zijn ook twee nieuwe ereleden benoemd en toegevoegd aan het Apollo’s trots bord.

Judith Nieman en Petra Slingerland zijn beide toegevoegd wegens hun jaren lang vrijwilligerswerk binnen Apollo. Samen hebben ze heel veel functies bekleed binnen vereniging. Van speler tot supporter, van jeugdtrainer tot recreanten trainer en van juniorencommissie tot kantinecommissie.

En nog steeds zijn de dames actief binnen de club en hopen we nog vele jaren van hun inzet gebruikt te mogen maken.

Foto’s gemaakt door: Fred Horst