Update: Eind veldseizoen 2021 – 2022 en voorbereiding veldseizoen 2022 – 2023 (Jeugd)

door: Technische Commissie

Update: voor de A1 en senioren 3 zijn de oefenwedstrijden georganiseerd

Seizoen 2021/2022 komt binnenkort ten einde en door Covid-19 is het seizoen wederom een bijzondere, in vergelijking met de andere jaren. Dit seizoen hebben wij de veldcompetitie volledig kunnen uitspelen, zonder beperkingen. Helaas gold dat niet voor het zaalseizoen. Ondanks dat het wederom een bijzondere seizoen is, willen wij van de gelegenheid gebruik maken om alle vrijwilligers te bedanken.

Aangezien het seizoen het einde nadert, heeft de Technische Commissie wederom de taak gekregen om concept teamindelingen op te stellen voor het nieuwe seizoen.

Wij hebben ons best gedaan om, zo goed en gebalanceerd mogelijk, de selecties en teams in te delen. Bepaalde luxe, als grotere bezetting, per team of categorie, waren helaas niet mogelijk. Tijdens het indelen hebben wij zoveel mogelijk rekening gehouden met de individuele wensen, het sociale aspect en individuele kwaliteiten van de jeugdspelers in combinatie met de sportiviteit die wij als club uitdragen.

Naast de indeling van de teams hebben wij ook de taak en uitdaging dat alle spelers een goede training krijgen en de juiste/benodigde begeleiding.

De selectie periode is dit seizoen anders dan voorgaande jaren. Doordat er minder teams zijn, kan er ook bij minder teams worden geselecteerd. Voor het nieuwe seizoen zal alleen geselecteerd worden bij de B-categorie.

Voor de meeste teams zijn de trainers en coaches posities ingevuld, maar er is nog openstaande vacature. Dit betreft het coachen van de C1.

Contactpersonen vanuit de Technische Commissie.

E-teams:         Marcel Bockweg
D-teams:         Marcel Bockweg
C-teams:         Mark Lueks & Fred Vermue
B-teams:         Mark Lueks & Fred Vermue
A-teams:         Mark Lueks & Fred Vermue
Sen 3:             Koen Montijn

Vanaf 21 juni 2022 trainen de jeugdspelers in de nieuwe samenstellingen. De laatste training van dit seizoen is op donderdag 7 juli 2022. Nadat de trainingen/competitie zijn afgelopen, worden de definitieve teams, in overleg met de trainers en coaches, samengesteld en gepubliceerd op de website en facebook.

Naast de trainingen die starten vanaf 29 augustus 2022 zijn ter voorbereiding van het nieuwe seizoen ook oefenwedstrijden en een driekamp georganiseerd voor de teams.

Mocht u vragen hebben of geïnteresseerd zijn, kunt u contact opnemen met ons.

Met sportieve groet,

Technische Commissie