Arno van der vliet en Koen Barhorst verlengen hun contract met één seizoen (2022-2023)

door: Technische Commissie

De feestdagen komen binnenkort aan en wij willen, als technische commissie van Apollo, graag een feestelijk nieuwtje met jullie gaan delen. Wij zijn verheugd dat wij dit jaar wederom een overeenstemming hebben bereikt met de gehele selectiestaf voor het verlengen van de contracten met één seizoen. Volgend seizoen is de gehele staf in dezelfde samenstelling wederom te bewonderen langs de lijnen.

De afgelopen tijd is de technische commissie in gesprek gegaan met de selectieleden om het afgelopen seizoen te evalueren. Ondanks de geringe aantal trainingsmomenten en wedstrijden heeft de selectie kenbaar gemaakt tevreden te zijn met het functioneren en de aanwezigheid van de staf.

Met de verlenging gaat Arno zijn vijfde jaar tegemoet als hoofdtrainer/coach van de selectie en gaat Koen zijn derde jaar tegemoet als trainer/coach van senioren 2.

Sinds dit seizoen is Mark Lueks onderdeel van de staf. Mark Lueks is voor menig Apoliaan geen onbekende en sinds dit jaar bekleed hij de functie als assistent-coach van de selectie. Zowel Arno en Koen hebben aangegeven dat Mark zich het afgelopen jaar goed heeft ontwikkeld en een goede aanvulling is op de staf.

Naast de trainers/coaches van de selectie hebben onze teambegeleidster Saskia Zonneveld en fysiotherapeut Theo Dreumer ook aangegeven nog een jaar verder te willen gaan. Wij zijn blij dat wij wederom gebruik mogen maken van hun vakkundige kennis.

Namens de technische commissie en de staf wensen wij jullie alvast fijne feestdagen en veel gezondheid toe.