[UPDATE] Apollo Senioren 1 haalt play-offs voor promotie naar de 1e klasse op 9 en 16 april.

door: Technische commissie

Na het behalen van de 2e plaats in de poule gaat Apollo 1 twee wedstrijden spelen voor promotie naar de 1e klasse. De wedstrijd op 9 april zal gespeeld worden bij Atlantis in Mijdrecht om 11:00 uur. Op 16 april speelt Apollo 1 in de eigen Deimoshal in Heerhugowaard om 14:45. .

We hopen tijdens beide wedstrijden een hoop publiek en vooral bij de thuiswedstrijd op 16 april zien we graag iedereen in de Deimoshal! Van jong tot oud, van leden tot oud-leden en iedereen die Apollo een warm hart toedraagt.
Op 16 april na de 2e play-off wedstrijd zal er nog een activiteit plaatsvinden in onze eigen kantine op sportpark de Vork. Hier volg later meer informatie over.
Voor nu alvast in de agenda 9 april en vooral 16 april om Apollo 1 aan te moedigen tijdens hun play off wedstrijden!