Dit e-mailadres wordt tevens gebruikt om onze nieuwsuitingen naartoe te zenden.
Maximale uploadgrootte: 2MB
Alleen JPG-bestanden toegestaan en maximaal 2 Mb.
* Wilt u ook een pasfoto mailen naar de secretaris, of meesturen met dit formulier:
Inge Nieuwendijk
Postbus 358
1700 AJ Heerhugowaard
06 - 52 67 94 38
secretaris@kvapollo.nl
Zijn er medische beperkingen waarvan u wilt (of waarvan het noodzakelijk is) dat KV Apollo of de trainers/coaches van u of uw kind op de hoogte zijn?
(Indien uw kind onder de 18 jaar is)
Een lid of de ouder/verzorger verplicht zich tot het uitvoeren van een aantal taken gedurende het seizoen, zoals:
- Een aantal keer rijdienst naar uitwedstrijden.
- Een aantal keer kantinedienst en/of zaaldienst.

Mocht u daarover vragen hebben, neemt u dan gerust contact met de secretaris op.

Voor alle spelende leden (Senioren, Junioren, Aspiranten, Pupillen en Recreanten) komt er de bijdrage aan het kledingfonds van € 2,50 nog bij.
Indien meerdere leden uit één gezin lid zijn en de factuur op hetzelfde adres ontvangen, betaalt het gezin vanaf het tweede lid € 5,- minder contributie per persoon.

Sending
Verplichtingen

Een nieuw lid of de ouder/verzorger verplicht zich tot het uitvoeren van een aantal taken gedurende het seizoen

• Een aantal keren per seizoen per auto vervoeren / begeleiden van de ploeg van zijn / haar kind naar uitwedstrijden;
  • Een aantal keren vervullen van een kantinedienst of zaaldienst;

Mocht u daar vragen over hebben neem dan contact met mij op.

Contributie
Categorie Alleen
Veldcompetitie
Alleen
Zaalcompetitie
Veld- en
Zaalcompetitie
Senioren ** € 140,- € 200,- € 246,-
Junioren ** € 116,- € 167,- € 202,-
Aspiranten ** € 93,- € 132,- € 161,-
Pupillen ** € 79,- € 115,- € 140,-
Kangoeroeclub n.v.t. n.v.t. € 63,-
Recreanten ** n.v.t. n.v.t. € 108,-
Niet-spelend n.v.t. n.v.t. € 54,-

** Dit is exclusief € 2,50 kledingfonds voor spelende leden.

Let op! De contributie is van toepassing op het huidige seizoen. De nieuwe contributie wordt vastgesteld tijdens de Algemene ledenvergadering begin oktober.