Vrijwilligers in het zonnetje gezet met muzikale avond

door: Bestuur

Afgelopen weekend was de jaarlijkse vrijwilligersavond van Apollo weer georganiseerd. Met ruim 35 vrijwilligers werd de avond afgetrapt met een individuele muziek bingo voor jong en oud. Muziek van K3 tot Boney M en van Snollebollekes tot Celine Dion zorgte voor mooie meezing momenten.

Na de bingo was het tijd om in teamverband 15 nummers te raden en in te vullen bij het juiste jaartal van uitbrengen. Hierin kwamen nummers voor bij van 1969 tot 2019.

De gehele avond waren er prachtige prijzen te verdienen voor zowel de winnaars als iets minder geluk hebbende van de avond.

Via deze weg wil het bestuur van Apollo nogmaals alle vrijwilligers binnen de vereniging bedanken voor hun inzet het afgelopen jaar!