Dit jaar hebben we bij de thuiswedstrijden van Apollo 1 een “Team van de week”.
Alle pupillen- en aspirantenteams komen aan de beurt volgens onderstaand schema.
Samen met je trainer/coach word je in de Deimos hal verwacht, zie de tijden in het schema. Trek je Apollokleding aan, want je gaat op de foto!

In de Deimoshal word je ontvangen door Lígia Berkhout, Caroline Wildenburg, Kim van der Berg of Marita Cramer. Één van hen zal kort uitleggen wat er gaat gebeuren. Daarna gaan jullie samen met Apollo 1 en jullie trainer/coach op de foto. We maken ook nog een teamfoto van jullie eigen team. Deze foto’s komen op de website en ook op de Apollo Facebookpagina.
Jullie gaan ook mee met de voorbespreking van Apollo 1. Dat mag echt niemand, alleen het “Team van de week”!

Het “Team van de week” loopt samen met de spelers van Apollo 1 op en wordt voorgesteld aan het publiek. Neem dus vooral je ouders, broertjes, zusjes, opa/oma of andere familieleden mee. Wat zullen ze trots zijn dat jullie in de spotlights staan.
Je mag toeters, trommels of iets anders, wat lawaai maakt, meenemen.
Voor het “Team van de week” hebben we een speciale VIP-tribune.

Dag Datum Team Aanwezig
Aanvang
There are no views with that ID

Tot in de Deimoshal!