SPONSORING

Korfbalvereniging Apollo uit Heerhugowaard is in 1969 opgericht en in ruim 40 jaar uitgegroeid tot een vereniging met ongeveer 250 leden. Om zowel sportief als financieel aan de doelstellingen te kunnen blijven voldoen, zijn verbintenissen met het bedrijfsleven wenselijk. Apollo wordt gesteund door ruim 30 bordsponsoren, kledingsponsoren en (online-)adverteerders.

Wilt u met uw bedrijf ook onze vereniging steunen dan zijn daarvoor verschillende mogelijkheden die we hieronder op een rijtje zetten.

Apollo is op zoek naar nieuwe shirt sponsors!

Begin mei 2023 staat gepland om nieuwe wedstrijdshirts te bestellen ten behoeven van de B en C jeugdteams bij onze kledingsponsor SMP.

Er is nu nog ruimte voor rugsponsors en mouwsponsors.

Geïnteresseerd? Neem contact op met Fred Vermue!

Teamsponsoring

Dit betreft een pakket voor sponsoring van een senioren – of jeugdploeg. Het betreffende team wordt voorzien van een Apollo shirts en/of rokken/broeken met reclameuiting hierop. Aanvullende reclame op trainingspak, inschietshirt of sporttas zijn mogelijk. Teamsponsoren krijgen, zonder extra kosten, online advertentieruimte op de betreffende teampagina op de website.

Bordreclame

Langs ons eigen kunstgrasveld is het mogelijk om een reclamebord te laten plaatsen. Borden van circa drie meter lengte en een hoogte van 80 cm zijn niet alleen een ideaal middel om uw naam in beeld te brengen bij de sporters, maar ook bij het publiek en de omliggende sportclubs. Het is mogelijk om het bord op beide kanten te bedrukken waardoor uw promotie aan twee kanten zichtbaar is.

Adverteren op de Zaalklapper

Ieder zaalseizoen is het mogelijk om te adverteren op de zaalklapper! Al vanaf € 25,- per thuiswedstrijd van het eerste, krijgt u advertentieruimte op de klapper van 103 x 65 mm. Uiteraard kunt u meer ruimte inkopen op de klapper of meerdere wedstrijden sponsoren. De klapper komt uit bij minimaal vier advertenties.

Wedstrijdbalsponsoring

In combinatie met de zaalklapper is het ook mogelijk om, tegen een gunstige prijsstelling, uw (bedrijfs)naam te verbinden aan de wedstrijdbal bij een thuiswedstrijd van Apollo 1. U krijgt hierbij een advertentieruimte van 103 x 185 mm op de zaalklapper. De klappers hebben een oplage van 50 stuks en worden uitgedeeld aan het thuis- en uitpubliek.

Evenementen sponsoring

Er worden jaarlijks drie grote, druk bezochte toernooien georganiseerd:

• Schoolkorfbaltoernooi
  • Recreantentoernooi
  • Mixtoernooi

Het is mogelijk om als hoofd- of subsponsor een van deze toernooien te sponsoren.

Korfreclame

Sinds een aantal jaar maken wij in de korfbalsport gebruik van kunststof korfbalkorven. Het is mogelijk om, binnen de richtlijnen van de KNKV, reclame op de korf aan te brengen.

Online adverteren

Het is bij Apollo mogelijk om via online media te adverteren. Online adverteren is mogelijk via de diverse banners op onze website. Hierbij worden minimaal twee extra links naar de website van de adverteerder gegenereerd. Dit is goed voor de vindbaarheid in zoekmachines zoals Google (‘linkbuilding’) en de positie in Google ranking.

Maatwerkmogelijkheden

In nauw overleg met de Publiciteit- en Sponsorcommissie zijn er diverse maatwerkmogelijkheden. Te denken valt aan promotionele acties (tijdens speciale evenementen) of andere reclame-uitingen welke niet eerder zijn genoemd. Heeft u leuke ideeën? Stuur ons een e-mail, wij staan overal voor open!