Publiciteit- & Sponsorcommissie

Contactpersoon i/h Apollo bestuur

Ciska Lauffer
06 – 22 84 47 68

Apollo is een vereniging die zich duidelijk in het maatschappelijk leven wil laten zien. Daarvoor is publiciteit nodig en zijn verbintenissen met het bedrijfsleven wenselijk.

Via sponsoring van teams en evenementen, advertenties, bord- en korfreclame komt er een derde stroom financiën binnen. Wekelijks geeft Apollo een persbericht uit waarin naast een wedstrijdverslag van het eerste team ook een bericht vanuit de rest van de vereniging opgenomen is. Naast de externe contacten is er ook de communicatie binnen de vereniging.

Hoe kunt u Apollo sponsoren?

Wilt u met uw bedrijf ook onze vereniging steunen dan zijn daarvoor verschillende mogelijkheden die we hieronder op een rijtje zetten. Op dit moment biedt Apollo de volgende mogelijkheden:

• Teamsponsoring
  • Bordreclame
  • Korfreclame
  • (Online-) adverteren
  • Wedstrijdbalsponsoring
  • Evenementen sponsoring
  • Maatwerkmogelijkheden

Voor meer informatie over bovenstaande mogelijkheden, klik hier!

Kortom, bent u geïnteresseerd of heeft u vragen? Neem contact op met onze Publiciteit- en Sponsorcommissie via onderstaand e-mailadres:

E: ps@kvapollo.nl